Tuesday, February 1, 2011

The verdict.

Good day to all. This is going to be a very short entry (hopefully, we'll see).

So, semalam saya ada meluahkan dilema yang saya hadapi berkenaan kereta pilihan saya. Semalam jugak, semua persoalan sudah terjawab. Antara Proton Saga FL dan Hyundai i-10, yang mana satu bakal menjadi kereta saya yang pertama?

Jeng! Jeng! Jeng!

After considering all the factors and the unexpected occurrence of natural force, both my brain and my heart commanded my body to go to the Hyundai HQ at Penampang and guess what? 

I bought Hyundai i-10. Period.





Kereta ni merupakan kereta pilihan saya yang pertama. Saya suka bentuk dia yang comel. Sesuai untuk saya yang comel. Hehehe~ Kawan saya ada bagitau saya, mak dia pun pakai i-10 jugak. Dia cakap i-10 OK. Abang saya pun cakap i-10 ni OK. Saya risau jugak sebab orang bagitau, cari part untuk Hyundai ni susah sikit. However, ramai jugak orang bagitau saya, parts Hyundai sekarang senang dapat sebab sudah ramai pengguna. Ada sorang mamat ni bagitau (tidak pasti betul atau tidak), parts Hyundai ni ngam dengan parts Mitsubishi. Maknanya tidaklah susah sangat cari parts, betul? Harap-harap betul lah.

Apa-apa pun, saya sudah beli i-10 which is actually my first choice. So, apa-apa masalah selepas ni, kena tanggung sendiri lah. No regrets. Sekarang ni, takmo fikir pasal hal-hal tu. Yang penting sekarang, I want to drive my i-10 like nobody else's business. Hahaha~ Pukul 2 petang nanti kereta tu akan berada dalam genggaman saya. Excited nih. 

Oh, one more thing, ramai jugak yang bagi komen / pendapat on which car I should buy. Thank you so much. I appreciate your comments / suggestions. But it has been decided. Thank you again.



P/S: Sekarang saya da boleh cari girlfriend sebab da ada kereta. Who wants to be my girlfriend? Hee~




7 comments:

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] said...

Akhirnya selepas penantian berabad-abad hihihihi :_)

Fie Omar said...

yeah!

sy suka apa ko pilih!!!~

biar mahal tapi puas hati n kena dgn jiwa ko..

sy pun mau keta ni ooohhh..hehe

::FAIZ:: said...

Wah... Bawa Saya jalan... hahahaha

DanieL AdiE said...

wah2..best2 dh ade kete sndr..

Dewi Batrishya said...

Finally!!
Yippeee.. have a safe drive funzy!! XD

Unknown said...

Now u can find a gf? haha..

U're making me want one too. I mean, a car..lol

Georgie J said...

KASI TRY SA DRIVE NNT! ;p