Sunday, February 20, 2011

Keywords: Bintang Idola Berita Harian 2011 | Mid Valley | Nando's

Today (19/02/2011) was considerably awesome. Why? Sebab hari ni hari 'go-out' kami. Siapa kami? Off course lah saya, Pai & Awang.

Saya bangun awal pagi hari ni sebab mau pergi try audition Bintang Idola Berita Harian 2011 di SACC Mall, Shah Alam. Actually, saya tidak tau pun pasal audition ni until abang Amir Rayyan bagitau. Dia suruh saya cuba nasib. Manatau kalau ada rezeki, saya boleh menang. Thanks so much abang Amir for informing.

Tapi.

Malangnya.

Saya tidak dapat join pun audition tu. Kenapa? Sebab peserta audition dihadkan cuma 120 orang saja. Waktu saya sampai sana, ramai orang sudah 'serang' meja registration. Jadi niat untuk join pun terkubur setakat disitu saja. But it's OK. There's always next time. Walaubagaimanapun, disana, saya ada nampak beberapa familiar faces yang turut join audition. Antaranya, Bahari & Amri (TESL course-mates). Hehe~

Ni lah semua 120 orang peserta audition. 



Ini video Amri & Bahari. Dorang nyanyi OK.



Selepas tu, saya, Pai & Awang pergi jalan-jalan cari makan di Mid Valley. Sampai saja disana, kami terus 'serang' restoran Nando's. Awang order 1/4 chicken. Saya & Pai masing-masing order 1/2 chicken. Hebat kan? Haha~ 


Ni dia 1/2 chicken. Hoho~

Selepas tu, kami plan tengok wayang. Kami tengok The Rite. Movie ni ada seram sikitlah. Cerita dia berkisar tentang exorcism. Yang paling penting, movie ni based on real events. Bagi semua peminat movie yang genre macam ni, saya recommend kamu pergi tengok. Saya bagi 3.5 stars out of 5. Bagus!



Ni trailer movie The Rite.


After the movie, we decided to play bowling. Siapa yang menang? Cuba teka. Siapa lagi kalau bukan saya. Haha~ Menang tipis saja sebenarnya. 


Selesai main bowling, kami pun pulang. Memang penat tapi best. 

P/S: Looking forward for the next outing with my boys.


6 comments:

SMK Pengiran Omar II said...

nda bw!!!!

Unknown said...

Ya ba, it's that what u call 'Guys' day out'? :P

Dr Sacc p Midvalley, wow!

Fanzi Ruji said...

ash, ini baru sikit. haha.

Momoy_Hafizah said...

bila ko mo ajak sa kuar pula???
hehehe!!~~

zizidiazora said...

la....nape lambat, kan dah tak sempat nak masuk...kalu fanzi masuk confirm fanzi boleh menang.

mr.syazwan said...

kenal bahari tu

mmg xde minus one pun ok erk?

xpe cube lain hari ok