Friday, February 18, 2011

Blog yang tua.



Saya terkejut beruk bila saya perasan rupa-rupanya umur blog saya ni sudah melebihi 2 tahun. Saya buat account Blogger ni pada bulan September 2008. Tidak sangka, rupa-rupanya saya sudah lama blogging. Rasanya dulu saya tidak ambil berat sangat pun tentang blog. Post entry pun cuma sekali dua dalam sebulan.

Sekarang ni kira rajin sikitlah post entry. Kalau ada free time dan kalau ada idea yang bernas, rajinlah saya menulis blog. Kalau tiada, seperti biasa, sunyi sepilah blog ni. Kalau kamu perasan, dulu saya banyak menulis dalam bahasa Inggeris. Lepas ni kalau rajin, pergilah tengok entries saya yang terdahulu. Kalau tidak rajin, tidak apa. Bukan wajib pun. Hehe~ Sekarang ni, rasanya saya lagi banyak menulis dalam bahasa Melayu. Minta maaflah sebab bahasa Melayu saya skema. Saya tidak pandai guna singkatan-singkatan dan 'bahasa baru' contohnya "Sentaplah uols nih!" atau "Relek ah derr!" atau "Panas dowh!"

Ramai orang bagitau saya, "Ko patut tulis dalam B.I la Fanzi." Terima kasih atas cadangan itu. Saya menulis ikut mood. Kalau saya rasa mau tulis dalam bahasa Inggeris, saya tulislah. Kalau tidak, saya tulislah dalam bahasa Melayu. Semuanya bergantung kepada mood. 

Pendek kata, terima kasih kepada orang-orang yang sudi buka blog saya & baca karangan-karangan mengarut ni. Terima kasih sebab bagi komen. Komen tu tidaklah banyak sampai beratus-ratus. Setakat 2-3 komen saja tapi saya suka baca komen-komen kamu ni. Walaupun kadang-kadang saya tidak reply komen tu tapi tidak bermakna saya tidak baca. Saya baca semua sebenarnya. Hehe~ Anyway, terima kasih.

P/S: Assignments belum siap lagi ni. Tapi tidak apa. Demi blog, saya sanggup berkorban. Hehe~ 


2 comments:

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] said...

Semoga hari mendatang dapat menulis blog dengan jayanya >_< .

Unknown said...

cis.. kmo perli sy dowww~ haaaa~~