Thursday, February 17, 2011

When I fall in doldrums...

Suddenly, I got bored while in class just now. Fara pinjam phone saya & start menaip. Tidak lama selepas tu, kami rupa-rupanya sudah mula berchatting through my phone. Madam A ada di belakang time tuh. Tapi dia tidak nampak kami. Sebab kami terer sembunyi. Hoho~

This is our pointless conversation. Perbualan ini ditaip semula dalam original form. Maksudnya, bahasa dan ejaan tidak diubah.

Font warna biru Fara punya.
Font warna merah saya punya.

Hye funzy i suke la handphone u ni.tp mcm ssh plk taw maw type 
MOTIFFF?? 
Ala awak ni sombom la 
motif ckp sy sombong???? 
Hurm.kalau cmni la awak bhave,tak pyh la nak jd artis! 
Amboi mulut!! Ada insurans keww??? 
Jgn kate insuran mulut, tgn kaki lubang hidung pon ade insurans taw.mak taw mak laser,da standby insurans siap2 da. 
Nak tampar mulut buleh keww???? 
Oh! Rasenye tak boleh KOT??? 
Hm, xde insurans le tuh!! Huhu. 
=.='

Haa. Tu dia. Bila baca balik conversation yang bengong ni rasa macam mau ketawa pun ada. Bagus sangatlah sebab ketawa tu bagus untuk release stress and stay young. Hahaha~

P/S: Dua kali saya ponteng kelas Madam A, dua kali tu jugak dia bengang macam sial marah-marah students dalam kelas. Kali ni saya masuk kelas, dia sweet, lemah & lembut pula. Mungkinkah ia disebabkan oleh kehadiran saya? Adakah saya ni penyejuk kepanas-hatiannya? Hehehehe~ OK, kawan-kawan yang faham cerita ni sila muntah sekarang. Sekian terima kasih.


6 comments:

Unknown said...

Sot....haha

::FAIZ:: said...

madam tu minat kau maybe

kyoo reza said...

hahaha..kasi tjuk bha muka fara yg kononnya dicover penuh oleh insuran tuh..hu3

Unknown said...

kmo ketawa sebb nk jadi kanak2 kecil ka? haaaa~~~

Fanzi Ruji said...

hehehehe~

fs said...

perasan.
anyway,we shudnt do this too often.
kite kan pelajar cemerlang.haha