Tuesday, February 8, 2011

7 February 2011: Excited nampak aircraft warna hijau.

Hello. Selamat pagi.

Kesian blog saya. Semenjak dua menjak nih, saya agak busy sedikit. Busy dengan apa? Busy dengan assignments lah. Hehe~ Saya tipu kamu. Saya nda (tidak) busy pun. Actually sebab saya dalam mood malas. 

Tapi takpa. I'm back now. Thanks so much to Madam S for cancelling the morning class in such a short notice. Supposedly, pagi ni ada kelas Methodology in Teaching Literature tapi lecturer tiba-tiba cancel / postpone. Sia-sia betul bangun pagi. Mo (mahu) tidur balik, mustahil, sebab mata ni sudah luas terbuka macam mata burung hantu di waktu malam. So, untuk tidak membuang masa, ada bagusnya saya update blog. Betul?

So, again, I'm back in Shah Alam. Frankly speaking, I'm not excited. I miss my baby back home. Takpa lah. Kena sabar. Ada 4 bulan jak (saja) lagi. Lepas tu boleh jumpa my baby hari-hari and tunggang dia kesana-kesini. Wait! Tunggang? Haipp! Jangan fikir bukan-bukan. Dia memang untuk ditunggang. Haha~ I miss my car!

OK now. Let's talk about something else. Have you ever seen this aircraft?


I know it's forbidden to take photos in this area. Blame the green aircraft.

Yes? No? Not sure? Anda rasa aircraft tu siapa punya? MAS? AirAsia? Atau lain-lain? Sebenarnya,  aircraft ni saya yang punya. Haha~ Kidding. Ini lah kapal terbang yang bawa saya terbang ke semenanjung. Anyway, firstly, saya mo tanya dulu, what do you think of the colour of the aircraft? As for me, saya suka. Kapal terbang tu nampak comel dan different. It stands out from the rest. OK lah. Enough with the questions. It's just a plane pun. Actually, ini aircraft AirAsia AK5121. Aircraft ni takda apa yang special pun. Cuma colour dia jak yang lawa / cun di mata saya. Di mata anda, mungkin aircraft ni hodoh. Huhu~ 

Saya ni bukan apa sebenarnya. Hehe~ Excited nampak kapal terbang AirAsia yang macam tu. Selalunya warna merah dan putih. Hehe~ So, kalau anda rasa entry ni nonsense, saya minta maaf dari hujung kaki sampai ke hujung rambut. Lain kali saya tia buat lagi. Huhu~

Anyway, semalam saya gi tengok movie Burlesque. Kalau mampu / rajin, saya akan buat review lah. Saya suka movie tu. Out of 5 stars, I give 4 stars because of Cher and Christina. They did quite an awesome job for the movie. Nantikan review saya nanti, kalau ada lah. Saya ni kalau masuk bab buat review, memang fail. Huhu~

Until then, have a pleasant day. 


P/S: Semalam kawan-kawan bagitau Madam A mengamuk macam sial dalam kelas. Kesian. Nasib baik saya ponteng. Huhuhu~




3 comments:

Unknown said...

"Mengamuk mcm sial"
Loike it, LOL!

Unknown said...

xpenah tgk laaa...santek gak ek..tp agak pelik bila air asia wat cm ni..

zizidiazora said...

Hrmm..sesekali tengok colour yang jarang dilihat ok gak..tapi nape yek tak colour merah putih. Tu kan warna corporate Air Asia.

Ponteng kelas..bernasib baik??? Apakah???