Sunday, February 27, 2011

Peserta tambahan AF9?

Mengejutkan.

Menghairankan.

Melucukan.

Memang mengejutkan, menghairankan dan melucukan apabila berita yang tidak benar tentang diri anda tersebar di kalangan orang ramai. Apabila benda macam ni berlaku, soalan yang tiba-tiba muncul di kepala kita ialah "Dari ceruk mana dorang dapat berita ni?"

Maka dengan itu, saya mau share something lah pasal ni. Sekarang ni kan musim demam Akademi Fantasia 9 iaitu Akademi Fantasia musim yang terakhir. Saya sendiri pun memang literally demam tapi bukan sebab AF. Saya demam sebab saya demam lah. Hehe~ So, disebabkan itu, sekarang ni peminat-peminat AF memang rancak bercakap tentang bakal peserta-peserta AF yang terakhir ni. 

Dalam keriuhan itu, tiba-tiba ada suara mengatakan, 


And then responses yang macam ni pula menyusul.


Hehe~ Tidak lama selepas tu handphone saya berbunyi. Mesej-mesej macamni pula masuk.


Lagi meriah, bukan saya seorang saja yang kena serang oleh soalan-soalan tu. Family saya pun kena juga. Haha~ 

Tapi masalahnya, saya tidak join AF pun. Pergi audition pun tidak. So, macamana pula tiba-tiba saya boleh jadi peserta AF nih? Haha~ Memang funny. Kesian family saya. Dorang pun bingung. Tadi Mem Lucy call, dia tanya saya ada pergi audition AF atau tidak. Dia mau kepastian sebab dia pun sudah jadi kaunter pertanyaan. Kesian. Kesian. Hehe~

Walau apa pun, saya tetap bangga. At least, saya dapat merasa pengalaman jadi calon peserta AF walaupun sekadar gosip. Hehe~ So, for once and for all, saya mau mengumumkan, saya bukan peserta AF9. Jangan percaya khabar angin tu. Kalau kamu mau tau siapa bakal pelajar-pelajar AF yang betul, [CLICK] sini. Tahniah kepada semua yang di-shortlisted. All the best! And special all-the-best wish to my friend Arie.  


5 comments:

♥BelLa Ace♥ said...

Paymes bah..hahaha ..jd pserta AF xpa ikut audition.. ^_^
Thumbs up kpada urg yg mngwar-warkan ni crita..hahaha

Fanzi Ruji said...

haha. bikin malu juga bah. =)

DanieL AdiE said...

Aik..nape name peserta DANIEL ADIE xde nie?

pelik2..

kidding!

zizidiazora said...

La...kalau betul kan bagus bah... Nape Fanzi tak pegi audition itu hari kalu pegi mungkin boleh dapat. Suara fanzi kan mantap.

Fanzi Ruji said...

sy study skrg ni zizidiazora. nak hbskan study dulu. =)