Tuesday, February 22, 2011

Protege Salmah Asis = Mentor Erra Fazira

Fuh!

Tahun ni memang tahun yang sangat baik untuk kawan-kawan saya. Setelah Arie berjaya masuk dalam shortlist Akademi Fantasia 9 (saya yakin dia jadi finalist), seorang lagi kawan saya berjaya masuk dalam rancangan realiti MENTOR tahun ni. Mentor dia bukan calang-calang orang. Mentor dia Erra Fazira. 


Wowowowow! 

Tahniah kepada Salmah Asis kerana berjaya menjadi Protege kepada Erra Fazira. Untung Salmah dapat Erra Fazira sebagai Mentor. Erra Fazira pun untung dapat Salmah sebagai Protege. Dua-dua untunglah. Hai badan, entah bila lah giliran saya ni? Hehe~

Gadis manis di belakang tu lah pemilik nama Salmah Asis. 

Bagi yang tidak kenal, Salmah ni kawan saya. Kami pernah bertanding dalam satu pertandingan nyanyian di KK dulu. Siapa menang? Off course lah dia menang. So, memang confirm lah dia berbakat. Honestly speaking, when I heard her voice for the first time, imej penyanyi yang timbul di minda saya  ialah imej Charice Pempengco. Her voice is superbly amazing. She is so good that I could imagine Charice Pempengco singing in front of me. 

Kalau mau tau kehebatan dia, tengoklah video-video ni.



Hebat kan? Tadi dia call. Dia cakap dia tengah buat photoshoot. Wah, bestnya dia. Lepas ni jadi artis jangan lupa diri tau. Itu yang paling penting. She is a sweet girl. Dia memang peramah. So nanti kalau show MENTOR sudah start, undilah Salmah Asis. Saya rasa nama pentas dia nanti sama ada Salmah atau Shelly. Apa-apa pun, kita nantikan kemunculan MENTOR musim terbaru di TV3.

Salmah bersama Mentor, Erra Fazira.


8 comments:

Unknown said...

wahhh..congrate to her laa..pas ni bole la sokong salmah...somel nye nme dia..

Qarl said...

suke suke

sbb die nyanyi lagu ziana zain!
kelasssss

mr.syazwan said...

kita tunggu protoge Tok Pah

rasa2nya lagu MELATOP kot..

sebab short lish

bekas pemenang hollywood tu ada

btw dia ni pun BEST!

rasa2nya TV3 nak bagi perempuan pulak kot menang tahun ni

=_=

Dior 디오 said...

Congrats Salmah...her styling in Anggapanmu ader mcm Ayu Mentor sikit.

zizidiazora said...

Hrmmm..leh tahan gak suara dia.

Aku Punya Style said...

memang terbaik.....
saya memang minat erra fazira....
lagi2 saya org sabah...lagi lah aku minat si Salmah Asis ni.....u go gurl....:p

Biey said...

i've got some feeling that she might be one of the top singer in our country later..

Fanzi Ruji said...

yeah, i think so too. =)