Wednesday, February 2, 2011

This is it.

Good morning people.

Di pagi yang sejuk dan mendung ini, macam best pula kalau minum Nescafe.

[Buat Nescafe jap]

Aah, sedapnya Nescafe. Haha~ Ini bukan iklan Nescafe tau. Anyway, saya sangat happy sebab finally, benda yang saya tunggu selama ini sudah berada di dalam genggaman (not literally off course). My new baby has arrived. It's black, it's small and it's cute like me








Untuk seketika, perasaan gembira membuak-buak macam air mata air. Perasaan happy tu biasalah kan. Sebab kereta ni kira macam birthday present. Masuk umur 23 barulah saya ada kereta sendiri. Thank you. Alhamdulillah. Selepas seketika, perasaan happy and overexcited bertukar menjadi tension and stress. Sebab apa? Sebab banyak benda lain yang perlu difikirkan. Hmm, ingat senang kah ada kereta ni. Huhu~ Tapi takpa. I just stay positive. Kereta ni harta. Kena jaga betul-betul. 

So, cerita tentang kereta secara rasminya berakhir di sini. Kalau saya beli kereta baru lagi, nanti kita sambung cerita. Hoho~ All I can say now is, have a nice ya'll.




P/S: Saya suka no kereta tu. SAB2701E. My birthday. Hehehe~






12 comments:

Amir Rayyan said...

wah.....bestnye.hehehe

::FAIZ:: said...

bawa saya jalan2.....

Adie Waridi said...

comelllllllllllll...kereta itu ya..hahaha

Georgie J said...

nahhh ui.semart!ko blika tu numbur? ;p

Unknown said...

memang cute. nice.

zizidiazora said...

comelll bangat macam tuannyer...hehehe....

Fanzi Ruji said...

thnk u.

georgie: ya beli. hehehe.

maizatul suraya said...

wah fanz! hebat hebat!

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] said...

Jaga elok-elok bayi itu, jangan buang bayi itu sudah hihihihi :_)

Dior 디오 said...

TAHNIAH!!!!
nanti saya turun kk,bwk saya jln2 yer.....

HeLen Linda Liew said...

ooo...ni pula baby ko arr..haha

fs said...

cet!
cakap platnumber laen..ape da..