Tuesday, February 15, 2011

Valentine's Day is a very special day.

Yup, the title says it all.

Valentine's Day memang hari yang sangat istimewa bagi saya. Kenapa?

Sebab hari tu ialah hari kelahiran mama saya. Actually, the day is special not because of Valentine's Day itself. It's special because it's my mom's birthday. My mom sudah berumur 60 tahun. Wah! Cepatnya masa berlalu. Tidak sedar dia sudah hidup lebih dari setengah abad. Memang banyak pengalaman pahit dan manis yang dia sudah rasa.



Semalam saya ada call dia untuk wish Happy Birthday. My friends a.k.a house mates (Pai, Awang & Raf) siap nyanyi lagu birthday untuk dia lagi. Saya sangat terharu. Saya tidak dapat bagi dia apa-apa sebab saya jauh. Dia di Ranau. Saya pula di Shah Alam. The least I could do is wish her happy birthday. I know it means a lot to her.



Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat mama saya yang tercinta. Semoga hidup dia sentiasa aman dan gembira. Semoga Allah sentiasa menjaga dia. Dan semoga kami semua (adik-beradik) tidak lupa jasa-jasa dan pengorbanan yang dia suda buat untuk kami. Amin.

Saya SANGAT sayang kamu, Mak. I love you forever. Happy birthday.

P/S: I was supposed to post this entry yesterday. 



5 comments:

Amir Rayyan said...

selamat hari lahir aunty....moga Allah merahmati kehidupan insyaAllah

Qarl said...

this was so sincere

so lovely

Fanzi Ruji said...

thnk u haiqal. =)

zizidiazora said...

Happy birthday mum.... semoga dipanjngkan umur.

Fanzi,, u take cara.

kyoo reza said...

happy belated besday to ur mum ^^