Wednesday, January 26, 2011

What is special about tomorrow?

In a few hours, I will be 23 years old. Tua kah? Haha~ Tiapa. Yang penting hati muda.

Esok bersamaan 27 Januari 2011 (Khamis), genaplah saya berumur 23 tahun. Tia sangka cepat betul masa berlalu. Macam baru semalam saya minum susu ibu. Rupa-rupanya sudah besar. Buleh jadi bapa sudah. Haha~

Anyway, tadi saya buat vlog (video blog). Should I post it here? Malu lah. Sebab belum terer lagi buat video nih. Lagipun dalam video tu saya cakap merapu-rapu. 

Tiapa lah. Saya lekat jak lah video tu di sini. Kalau sudi, tengok lah. Kalau tia sudi, itu luar bidang kuasa saya. Hehe~ 

Nah, tengoklah. Maluuuuuu~


Haha~

Happy birthday to me~
Happy birthday to me~ 
Happy birthday to me~
Happy birthday to me~

Siapa lagi yang birthday esok?

Tadi saya Google, Wolfgang Amadeus Mozart pun lahir 27 Januari. Bangga owh~ No wonder saya pun memiliki bakat dalam bidang muzik ni. Hahaha~ Abaikan ayat tia buleh pigi / tak boleh blah / cannot go tu. 

Ramai lagi orang-orang femes yang lahir 27 January nih. Mau tau siapa? Google lah sendiri. Hehehe~


[WORDS IN ITALIC]
*tiapa = tidak apa
*tia = tidak
*buleh = boleh
*pigi = pergi
*jak = je


Yours sincerely,
FANZI

8 comments:

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] said...

Selamat hari lahir saya ucapkan, semoga dimurahkan rezeki, dirahmati Allah dan dikurniakan anak? hihihihi :_)

Adie Waridi said...

HB Fanzi Ruji!

Qarl said...

happy birthday yaaa!!!

nak nak g burlesque hehe

Valossa Vicious said...

Happy birthday dude!

Macam cliche betul kalau wish dkt FB. Heh.

::FAIZ:: said...

Happy Bday Fanzi

zizidiazora said...

Happy birthday Fanzi, semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan diberi laluan yang mudah olehNya.

Sudah besar anak mama yek...

Fanzi Ruji said...

thank u semuaaa~ =)

Madd said...

happy besday gak...
semoga sukses lam hidup..