Tuesday, January 25, 2011

Saya seorang penyanyi.

Assalamualaikum & selamat sejahtera.

Member-member rapat dan yang ikut perkembangan saya memang tau la jawapan kepada soalan-soalan di bawah ni. It's OK. Soalan-soalan ni sebenarnya cuma mukaddimah.



1.  Tahukah anda bahawa saya suka menyanyi?

2.  Tahukah anda bahawa saya boleh menyanyi? (Anda boleh abaikan soalan ini. Hehe~)

3.  Tahukah anda bahawa saya sudah mempunyai single / lagu sendiri?



Haa~ Mau tau jawapannya, anda [CLICK] lah.

P/S: Singing is my passion. Saya menyanyi bukan sebab mau tunjuk lagak / jadi popular / jadi kaya raya. Saya menyanyi sekadar untuk berkongsi minat dan rasa.


Yours truly,
FANZI

6 comments:

Mahzan Mat Salleh said...

nice song dude.. keep in up..

SMK Pengiran Omar II said...

0.o

zizidiazora said...

Tahniah fanzi, I banyak kali dengar lagu2 yang U nyanyi. Voice U memang sedap. Power beb..

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] said...

Ok juga lagu ini, bila nak keluar radio :_)

::FAIZ:: said...

Susah nyanyi lagu tu Fanzi... Kau hebat

iddinm said...

Ok juga... ada lagi ka yang baru??