Tuesday, April 26, 2011

Tidak Cukur Bulu Ketiak Punca Kita Jadi Malas?

Assalamualaikum. 

Kalau tak jawab berdose, kalau jawab sayang.MySpacePerasan jadi Maria Elena kejap.MySpace

Anyway, kenapa kita jadi orang-orang yang malas? Oops ... let me rephrase that question. Kenapa saya jadi malas? Saya tau kamu semua orang-orang yang rajin. Saya sorang saja yang pemalas sebenarnya.MySpace

Ntah kenapa ... sejak akhir-akhir ni, tahap kemalasan saya sudah hampir mencecah 10 skala Richter. Bahaya tu. Siapa tau apa puncanya? Ada orang cakap dengan saya, saya jadi malas sebab saya tidak cukur bulu ketiak.MySpaceBenarkah kenyataan itu? Adakah itu fakta atau sekadar auta? Tapi ... tapi ... saya malu lah mau cakap ... hmm ... OKlah saya mau buat pengakuan ... actually ... saya tiada bulu ketiak. Serious ni. Tidak main-main. Kalau kamu tidak percaya, tanya saya.MySpace
Kalau kamu tengok ketiak saya, confirm kamu ter-wow. Ala-ala ketiak virgin gitu.MySpaceMatilah!MySpaceOK, lupakan ... lupakan yang itu.

Anyway, esok saya ada exam ... alaa, satu paper saja pun ... tapi susah tahap gaban lah subjek ni ... belum ready lagi ... siapa suruh ... sebab saya malas ... saya dalam mood holiday!

Eh, terjawab juga misteri ini akhirnya. Rupa-rupanya saya malas sebab saya dalam mood bercuti. Kenapalah kau wujud wahai Puan Exam?MySpaceKalau kau tiada, confirm bagai syurga kehidupan saya sekarang ni.

Sabar. Sabar. Selepas hari esok, saya akan bebas ... berlariMySpace ... mengejar microphone.
Erk!MySpaceSaya mau nyanyi puas-puas bah.

...

Before I end this, I'd like to share something with you. Sebab teringin sangat mau tau faktor-faktor penyebab kita jadi malas, saya pun google lah tadi ... and I got this [click here]. Bacalah. Semoga kita dapat iktibar.

Thank you.

11 comments:

Dict MFG said...

Malas punya pasal...bulu ketiak dapat nama...hairan (-__-;)

Meicther Metz said...

ketiakk? virgin???? tiada bulu??????!!!!! biar aku banyangkan....ermmmmm~~ Xray overview satu badan pula...ermmmmm~ hah! Tempat lain ada yang lebat!! hahahaha

http://meicthermetz.blogspot.com/

feeza macho said...

meh sini wa tgk ketiak lu lu jgn nak nipu wa wa bako lu kang =="

Anonymous said...

betul jugak...boleh terime gak pandangan tu..=)hehehe..singgah and follow fanzi ruji..=)

Anonymous said...

gudluck for your exam..=)

End Wan said...

bulu ketiak itu seksi.. hehe

dydy midnite said...

haha....okie what of the most interesting posts i read today...

Ibrahim Ismail said...

Kasi siap jak fanz, lepas tu enjoyy

::FAIZ:: said...

hahahaha, i like the Statement... Kalau Tidak Percaya Tanya Saya... Hahahahahaha

zizidiazora said...

tak ada kene mengena antara bulu ketiak ngan malas. saya tau fanzi saja je nak bagaitau yang fanzi tak ada bulu ketiak hahaha.....

Fanzi Ruji said...

zizidiazora: eh, mcmn tau ni? hahaha.