Monday, April 11, 2011

Semalam Di MBSA

Hello.

Semalam saya gi MBSA tengok MENTOR. Tujuan sebenar gi sana sebenarnya mau tengok Salma saja. Seperti biasa, Salma nyanyi memang best. 








Tentang Konsert 2 (Kumpulan B) MENTOR 5:
  1. Salma cantik.
  2. Vokal Salma mantap (walaupun dia sakit sebenarnya).
  3. Saya suka gimik Black & Mas Idayu.
  4. Saya suka Faizal Ismail jadi pengacara.
  5. Persembahan Iqa memang berapi. Saya suka.




Finally, dapat jugak saya bergambar dengan Erra Fazira. Sudah lama mau bergambar dengan dia. Alhamdulillah, semalam dapat bergambar.





Click [sini] untuk baca review Mr Adi Luqman tentang konsert MENTOR 5 semalam.

3 comments:

DanieL AdiE said...

Adie nmpk Fanzy smlm...huhu..
pakai baju hijau kn?

Fanzi Ruji said...

yup. hehe.

Unknown said...

she has a big voice!