Saturday, April 2, 2011

Miss Dewi Yang Berbakat

Dalam diam, kawan saya yang seorang ni rupa-rupanya sangat berbakat.

QUESTION: "Bakat apa?"

Haa. Look at these pictures.

 Ini tangan saya dan Fara. Cuba teka mana satu tangan saya? 


 Joy and Fara. Schweeet!!

Tangan siapa paling cerah tu? Mestilah tangan saya. Uhuhu! 

Tu la dia bakat terpendam Miss Dewi. Kalau saya tau dia terer lukis 'tattoo', sudah lama saya hire dia kerja di kedai tattoo kepunyaan saya. Erk! Macam lah saya ada kedai tattoo. Berangan sekejap. 

Saya mau share satu rahsia ni. Actually, I'm one of the biggest tattoo fans in the world. Nasib baik ber-tattoo diharamkan bagi orang Islam. Kalau tidak, confirm satu badan saya ni sudah kena 'conteng'.



3 comments:

::FAIZ:: said...

i pun suka tgk tato, penah buat yg palsu punya d tangan... tapi lepas cuci hilang sudah, tupun utk diner....haha

fs said...

hee.tattoo is nice isn't it?
well, i like tattoo too.the small2 ones only.(:

Dewi Batrishya said...

LOL.. it's henna.. :P (in ink)
No tatu tatu arrrrr.... XD