Wednesday, April 6, 2011

CONTEST: KAMI FOTOGENIK

Hello.

Again, saya join contest lagi. Kali ni saya telah di-tag oleh Mr Fie Omar untuk join contest KAMI FOTOGENIK anjuran Mr Vampire. Thank you Fie. Saya sebenarnya segan mau join contest ni sebab saya tidak fotogenik. Kalau tukar title contest ni jadi KAMI FOTOGEDIK, maybe saya boleh join. Confirm saya menang. Haha. Just kidding.

Ni la gambar-gambar saya / kami yang paling fotogenik. Payah + susah tau mau cari gambar-gambar ni. Penat saya gali hard-disk tadi. Oh, just so you know, gambar-gambar ni bertemakan Selebriti. Perasan jadi artis kejap. Hehe.

PHOTO 1: Gambar ni sesuai jadi cover majalah Mangga. Haha.

PHOTO 2: Gambar kontroversi yang ditangkap oleh paparazzi time di Korea dulu. Hikhik.

PHOTO 3: Gambar ni diambil time saya join WCOPA dulu. Orang-orang dalam gambar tu semuanya artis, kecuali orang ke-4 dari kiri. Huhu.

Kami rasa kami patut menang contest ini kerana kami semua memang terbukti fotogenik. Sebagai golongan artis, kami memang sentiasa peka dengan camera dan sentiasa bersedia menghadapi flash camera. Sebab itu gambar kami semuanya cantik-cantik. 

Haha. Kalau kamu rasa mual selepas baca slogan tu, sila muntah. Saya akui, slogan tu memang slogan syok sendiri tahap gaban. Untuk pengetahuan kawan-kawan, saya bukan artis. Takut pula ada yang tersalah anggap nanti. Hihi.

These are the five lucky bloggers:


Terima kasih daun keladi.


12 comments:

Fie Omar said...

huhu...

artis ni...

Cpt juga ya ko join!!~ :)

Fanzi Ruji said...

Teda kerja ba skrg. Tu la laju ja. Hehehe.

Unknown said...

waahhh..hartis woo...mintak sain sini bang!!!hehehe


neway gudluck yee!!!

Fanzi Ruji said...

meh saya sain. hahahaha. =P

Amir Rayyan said...

all the best...:)

zizidiazora said...

andai ada kesungguhan dan rezeki menyebelahi, menang tetap di tangan. andai tiada kesanggupan dan asyik syok sendiri itu semua angan-angan.

Cik Tetra said...

thanks taq sy,,!!btw goodluck!! :))

::FAIZ:: said...

wah Bergambar ngan Artis.. hehe Hebat....

Jeely jelly said...

pic beramai2 tu cantek ! good luck ! :)

Nazrul Ashraff said...

ALAMAK.. hehe.. artis ke yg join cntest ni..?? hehe..perghh..terfaktab kejap.. haha..

gmbr yg last tu..knl skit2 je..shahila, nabil, rizu.. heh.. yg pompuan tepi skali tu, Pija ke??

haha.. buta sikit.. mybe silap..wakkaa..keep up to date with belog to see what happen next!

hehe,, cntest ni maikin dasat pulak..

Fanzi Ruji said...

dah kena tag join je la. haha. bukan artis pun. rakyat biasa saje. hehehe.

Khairi Fakhri said...

walaweee.. semat3! :D