Tuesday, April 26, 2011

HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal

Assalamualaikum.

Saya bosan + stress + clueless = saya mau join contest.MySpaceKali ni saya mau join contest anjuran sorang mamat yang kacak bergaya. Nama dia Hafiz Zainal. Klik [sini] untuk ke blog dia.

Macamana saya dapat tau tentang contest ni? 

Sebenarnya tadi, time saya tengah blogwalking, saya ternampak entry sorang blogger untuk contest ni. Saya rasa contest ni sangat menarik.

So, I decided to join. Menang atau kalah, itu tidak penting. Yang penting, saya join. Betul tidak?

Without further ado, inilah gambar saya senyum.

OK? Harap-harap OKlah ya. Gambar ni di-snap waktu hari raya tahun lepas. Wanita yang cantik dalam gambar tu ialah mama saya.

Nampak senyuman saya tu?

Senyuman tu eksklusif  tau sebab saya jarang senyum.MySpaceBetul! Saya tidak tipu.MySpace

Anyway, time tu saya memang betul-betul happy sebab sekali lagi Allah bagi peluang beraya di kampung bersama-sama dengan mama saya. Saya jarang balik kampung. Tapi saya tidak pernah lupa sama kampung. Suasana di kampung sejuk, bukan macam di tempat lain especially bandar. Aiyo, cakap pasal kampung terus buat saya rindu. Mau balik kampung! Shah Alam panas! Mau balik Ranau!

I'll be back soon.MySpace

Untuk contest ni, saya tag 3 orang rakan blogger ni:


  1. Daniel Adie
  2. Faiz Farish
  3. Zairie Husin


That's it.MySpace

8 comments:

Nyze 二ザ Crazee said...

wow!
nice~haha

::FAIZ:: said...

Fanzi tq 4 tag, n im sure ko menang. hehehehe

Fanzi Ruji said...

Faiz: Kalo ko join confirm sy teda harapan. =P

Nyze: Thanks. Haha.

Nyze 二ザ Crazee said...

my pleasure! ^_^
wait. are u sabahan? O.o

Fanzi Ruji said...

Nyze: Yes. I am Sabahan. Originally from Ranau.

Azeanthy: Hehe. TQ.

Unknown said...

whoa that guy's smile caught my attention...trus trang ne.. ur smile is not bad too. mahal tu

Nyze 二ザ Crazee said...

from ranau?
no wonder u look so fair.
haha

Fanzi Ruji said...

Yup. From Ranau. Not fair la. Hehe.