Monday, March 21, 2011

Bertemu Rizu OIAM Selepas Setahun

Assalamualaikum W.B.T.


Saya baru balik dari dewan MBSA Shah Alam. Rasanya semua orang tau apa yang berlaku di sana tadi. Kalau tidak tau, mari saya bagitau. Tadi ada konsert MENTOR 5. Konsert kali ni menampilkan para protege dan para mentor untuk group B. Konsert tadi memang best gila, especially during Salma's performance. Memang 'malatop' lah. Pujian juga harus diberikan kepada Iqa a.k.a Piqot sebab dia nyanyi dengan bagus tadi. Aiman pula, bolehlah. Vokal dia perlu kena latih lagi. Pakej sudah ada.

Anyway, I'll talk about the concert in my next entry. For now, I'd like to share my experience meeting with my best WCOPA friend, Rizu. Selepas setahun, jumpa juga kami akhirnya. Only God knows how I miss that fella. He's like my best friend during WCOPA (World Championship of Performing Arts) last year. Selepas WCOPA tu, kami tidak pernah berjumpa sebab kami masing-masing busy. Rizu busy dengan aktiviti seni dia dan saya pula busy dengan pelajaran.

However, with God's willing, akhirnya tadi ada peluang jumpa dia. Sempat juga sembang-sembang dengan dia dan abang Izman sekejap di Plaza Alam Sentral tadi. Sempat tanya perkembangan terbaru dia. Wah! Rizu jadi artis under KRU sekarang. Tahniah! I'm proud of you Rizu. Unfortunately, we couldn't chat longer. Dia mau gerak ke MBSA sebab dia terlibat dengan persembahan Iqa MENTOR 5. 


Akhir kata, all the best with your singing career, Rizu. Hope to see you again soon.


1 comment:

::FAIZ:: said...

suara Rizu ni mmg sedap..