Saturday, March 26, 2011

1st Contest Dari XCYBER: Pose Depan Cermin

Sekarang ni saya memang seorang contest addict. Apa-apa contest yang ada dalam Blogger ni, saya akan join selagi saya mampu dan sempat (tidak busy). Alaa, bukan susah pun. Yang penting menepati syarat, betul tidak? So, kali ni saya mau join contest yang dianjurkan oleh pemilik blog XCYBER. Thanks to Haiqal for tagging me.


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang contest ni atau mau melawat blog beliau, click saja gambar di atas tu. Marilah join contest ini. Senang saja. All you need to do is upload a picture of you posing in front of a mirror. Kacang.

.....

OK lah. Enough said. This is my picture. Heee.

Harap-harap boleh menang lah. Amin.

Now, I should tag 4 other bloggers. As usual, saya tag secara random. Mari kita lihat siapa yang kena.

  1. Faiz Farish
  2. Amy Za'aba
  3. Fiq Fikri
  4. Ahmad Fauzi Aryan

OK that's it. I'm done. 
Sekian. Terima kasih daun keladi. 

5 comments:

DanieL AdiE said...

Pic nie sgt smart!!

Good luck ya..

AmyZa'aba said...

wAH FANZI:
SMART AH PIC NIER.,
hUH..,ADER HARAPAN NIE.,
HAHAHA..,
pAPERPON MASEYH LAH MENGETAG mIE K.,
X TAU NK JOIN KER X.,

Fanzi Ruji said...

Adie: Gambar u pun semartt lah. All the best too.

AmyZa'aba: Join lah. Hehe.

asphaq said...

Good luck yaw :)

budakbandunglaici said...

a cute pic!