Thursday, May 5, 2011

Kisah Benar

Assalamualaikum / Hello.
Apa khabar semuanya? Semoga kamu semua OK. Saya, as usual, OK.MySpace

Anyway, tadi baru siap buat akaun BSN. Ini semua gara-gara IPG. Tiba-tiba diorang suruh buka akaun BSN sebab mulai sem depan, allowance akan diberikan kepada kami semua melalui bank BSN sahaja. Kesian akaun CIMB saya.MySpaceLepas ni kosong lah akaun tu.

So tadi ... tanpa berfikir panjang ... saya, Pai dan Awang pi lah buat akaun di BSN Seksyen 17. Lepas siap buat akaun tu, saya pun balik rumah. And then tiba-tiba teringat pula mau check documents lama di dalam fail. Bila saya buka sahaja fail tu, dengan megahnya saya punya buku akaun BSN lama terpampang di muka-surat pertama fail. Rupa-rupanya saya sudah ada akaun BSN. Maknanya sekarang saya ada dua akaun. I was like %^!*$@.MySpaceNasib baik minimum deposit cuma RM50. Walaupun begitu, apalah gunanya ada dua akaun BSN? Oh, lepas ni bolehlah saya jalan-jalan di market pas tu show off buku-buku akaun dan kad BSN. Mesti orang lain jeles sebab saya ada dua buku bank.

Moral of the story, sebelum kita buat something, fikir dulu. Kalau kita tidak fikir, jadilah macam saya.MySpaceI guess the good thing is, saya ada ruang menyimpan duit yang lagi besar sebab saya ada dua akaun BSN, which indirectly means that I am rich.MySpace


Oh ya, terkejut beruk saya tadi bila tengok gambar di blog si Christ [sila tengok gambar di sebelah yang telah di-blur-kan tahap cipan tu].

Rupa-rupanya saya ni bersaudara dengan seorang pelakon sinetron Indonesia yang memang famous sekarang ni.MySpaceCurious to know? Well, you should see the clearer picture ... I mean the un-blurred picture. Do you want to see it? Kalau mau, click [here]. Surprise. Surprise.

6 comments:

DanieL AdiE said...

Waaa...same2...

SMK Pengiran Omar II said...

T.T smpai 2

Chan said...

da follow. :D

Unknown said...

Haha...what a comparison xD

Fanzi Ruji said...

Ashley, ko x hbs2 jeles sama sy. Haha. I did not come out with the comparison k. Haha.

zizidiazora said...

yea2 ada sikit persamaan so sila berbangga sekarang ya hehehe....