Monday, May 9, 2011

Semalam Tengok Thor

Hello. Assalamualaikum.

Chris Hemsworth as Thor
Ramai orang cakap movie Thor best. Disebabkan ramai orang recommend tengok movie ni + keinginan yang kuat untuk masuk cinema, semalam saya dan rakan-rakan sejenayah gi The Curve untuk tengok Thor. Kami tengok 3D version. Fuiyoo, stylo gila kami masuk cinema dengan spek 3D tu.MySpaceBak kata Fara "Macem harem!"

Seperti yang diceritakan, Thor memang best. Tiada part yang membosankan.
Simply put, memang bestlah! I give 4 stars.MySpaceCerita dia tentang seorang anak raja yang bernama Thor. Dia dibuang ke Bumi oleh bapa dia sebab dia suka main tukul.MySpaceKidding. Kalau mau tau cerita dia, pi la tengok sendiri di pawagam yang terdekat. 

The Curve
Semalam first time saya gi The Curve. Excited gila. Selama lebih kurang 2 tahun saya di sini, baru semalam saya menjejakkan kaki di The Curve.MySpace

Ya, pathetic, I know. Saya ni anak yang baik. Jarang sekali merayau.MySpace

Se-pathetic saya pun, kawan saya yang sorang ni lebih pathetic. Walaupun dia dikurniakan dengan penglihatan yang sempurna; tidak rabun macam saya tapi ntah macam mana, dia dengan selamba langgar / rempuh banner movie semalam.MySpace

Saya rasa hobi dia memang langgar / rempuh banner ni. It was really funny. I had so much fun laughing at her. 

I think that's it for now. Lastly, pi lah tengok Thor. Best!MySpace

No comments: